Skip to content

Cart

Your cart is empty

Article: Kurta Online | Blouse Online | T-Shirt Online 

Kurta Online | Blouse Online | T-Shirt Online 
blouseonline2017

Kurta Online | Blouse Online | T-Shirt Online 

Tidak sempat untuk datang ke Butik Kami ?. Scroll Facebook dan Instagram Cirgaro , minat nak beli baju tetapi rumah jauh sangat dari Butik Cirgaro ? Tahu tak di Cirgaro kami ada hampir 50 warna berlainan yang pastinya akan menawan hati anda ?


Jangan risau. Kami di Cirgaro amat menitik beratkan e-commerce. Sudah beratus-ratus jam dihabiskan oleh pasukan IT in house kami untuk menghasilkan website www.cirgaro.com yang mantap dan mengikut standard antarabangsa. Dan percayalah kerja-kerja penambahbaikan website www.cirgaro.com tidak akan berhenti disini sahaja. 

Untuk pengatahuan semua kami memilih platform e-commerce asas Shopify yang berpengkalan di Canada. Platform e-commerce asas Shopify merupakan antara platform e-commerce yang stabil dan paling selamat untuk digunakan. Platform Shopify ini kemudianya kami customize dan tambah baik mengikut citarasa Cirgaro. 

Untuk gateway pembayaran. Cirgaro mengunakan platform payment Gateway Ipay88. Payment gateway Ipay88 turut digunakan oleh Facebook. Kebaikan Payment Gateway Ipay88 membolehkan penguna mengunakan sebarang kad debit dan kad kredit. Kami turut menyokong pembayaran melalui paypall. 


Terkini, melalui platform Shopify , penguna boleh terus membeli dari facebook tanpa log in masuk ke website. Ianya mudah, cepat dan selamat. Update yang terbaru ini adalah disebabkan Shopify mempunyai kerjasama erat dengan Facebook. 

Antara ciri-ciri penting yang lain selalu digunakan oleh para pelanggan Cirgaro adalah messenger live di website, dimana penguna yang sedang mengunakan website www.cirgaro.com boleh berhubung terus dengan pasukan IT kami untuk sebarang pertanyaan. Ini membantu pelanggan kami dengan menyelesaikan sebarang pertanyaan mereka dengan mudah dan pantas. 

Melalui pengamatan kami, website www.cirgaro.com yang mengunakan platform Shopify sangat kurang downtime dan kurang "bug" berbanding mengunakan platform website yang lain.
 

Akhir kata selamat membeli belah di cirgaro.com  dan terima kasih atas sokongan anda semua. 

Leave a comment

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

All comments are moderated before being published.

Read more

Kegagalan yang amat merugikan adalah gagal dalam mencuba. Tidak Pernah Patah Semangat.
kurta

Kegagalan yang amat merugikan adalah gagal dalam mencuba. Tidak Pernah Patah Semangat.

Verbatim copy Harian Metro Ahad 13 November 2016 , Ruangan Ekspresi Muka Surat 23.  Meskipun mengalami kerugian teruk ketika mengendalikan perniagaan vape beberapa tahun dahulu, ia tidak...

Read more
Sejarah T-Shirt

Sejarah T-Shirt

T-shirt merupakan fesyen baju yang paling meluas dan paling popular di dunia. Tidak kira tua atau muda atau taraf dan darjat. T-shirt diterima dengan mudah oleh semua bangsa dimuka bumi ini.   Tah...

Read more