Skip to content

Cart

Your cart is empty

Article: Adakah Kurta Uno Version 3 pilihan yang terbaik untuk anda untuk lebaran tahun ini ?

buy kurta for raya
butik baju melayu

Adakah Kurta Uno Version 3 pilihan yang terbaik untuk anda untuk lebaran tahun ini ?

Apa yang best lagi , ramai pelanggan menjadikan Kurta Uno ini sebagai ini sebagai pakaian pilihan utama untuk memenuhi undangan berbuka puasa dan rumah terbuka.

Jika anda peminat pakaian modern kontemperari yang bercirikan ethnic, Kurta Uno Version 3 merupakan busana pilihan tepat anda..

kurta warna putih | men kurta in white

Kurta UNO Version 3 ini sesuai dengan citarasa muda yang mengemari ciri ciri moden untuk penampilan mereka. Butang 4 segi eksklusif menambahkan ciri-ciri khas yang menampakan kelainan pada Kurta UNO Version 3.

Apa yang menarik pada rekaan Kurta Uno Version 3 ini adalah ianya tidak terhad kepada golongan tua , golongan muda juga boleh memakainya tanpa rasa janggal.

Imej minimalis yang menjadi ciri-ciri penting rekaan Cirgaro Apparel menyebabkan busana rekaan Kurta Uno ini tampil mewah walaupun tanda harganya mampu milik. Standard Jahitan dan  Fabrik bermutu tinggi digunakan pakai untuk keselurahan Koleksi Kurta Kami termasuk Kurta Uno Version 3.

Baca disini ciri-ciri khas kurta kami.

Kami mengekalkan hampir 70 % ciri-ciri lama Kurta Uno Version 2 iaitu mengekalkan 4 butang hingga ke bahagian kolar. Kolar Mandarin pula di kekalkan seperti biasa. Cuma apa perbezaaan pada kali ini adalah kami menambah poket di sisi kiri dan kanan baju.

kurta slim fit

Poket ini direka khas untuk mampu menampung keperluan hidup moden. Ini disebabkan golongan lelaki memerlukan pelbagai barangan peribadi setiap kali keluar daripada rumah.

Diantara produk yang boleh dimasukan ke dalam poket Kurta Uno Version ialah : 

  1. Kunci Kereta termasuk alarm dank unci rumah.
  2. Handphone 6” ke atas.
  3. Power Bank.
  4. Vape / Rokok untuk perokok dan vapers.
  5. Sikat dan Sapu tangan.

Kurta Uno Version 2 yang dikeluarkan pada lebaran tahun lepas menjadi “hot seller” di Butik Kami yang terletak di Plaza Shah Alam. Ramai yang membeli Kurta Uno ini untuk dijadikan second day outfit (baju raya hari kedua). 

kurta dewasa online

Apa yang best lagi , ramai pelanggan menjadikan Kurta Uno ini sebagai ini sebagai pakaian pilihan utama untuk memenuhi undangan berbuka puasa dan rumah terbuka.

Memandangkan negara kita mempunyai iklim tropika , Fabrik Japan Hybrita Cotton di pilih untuk memberikan keselesaan kepada si pemakai. Fabrik ini terpilih disebabkan ciri-ciri khas nya yang tidak panas  dan tidak mudah renyuk. 

Apabila memakai kurta ini juga kami memastikan penguna Kurta Uno Version 3 akan merasa selesa dan paling penting yakin dengan penampilanya. Keyakinan dalam penampilan membuatkan kita bertambah mudah dan senang dalam urusan seharian.

kurta emerald green hijau gelap

Kami juga memberi perhatian yang lebih kepada bahagian kolar kurta uno version ini. Kolarnya kami sengaja besarkan sedikit (relax cut) demi untuk memastikan para penguna Kurta Uno Version 3 ini tidak tercekik dan selesa walaupun mengancing butang hingga ke atas. 

Pemilik tubuh badan yang besar tidak dilupakan , seperti Kurta King dan Kurta Bangsawan , Kurta Uno Version 3 ditawarkan bermula saiz S hingga 4XL. Pola saiz besar (XXL hinga 4XL) diperbaharui  dan dibuat penambahbaikan supaya pemilik tubuh berbadan besar boleh bergaya dengan yakin.

kurta lelaki hitam

Kurta Uno Version 3 didatangkan dalam 9 warna berbeza yang pastinya akan menawan citrasa fesyen anda. Warna putih dan hitam dijangkakan akan sold out dahulu. Kami menasihatkan untuk mendapatkan Kurta Uno ini dengan kadar segera.

Lebih istimewa Kurta Uno Version 3 boleh dipadankan secara couple set dengan Adalia Lacey Kurung.

Bukankah berdua itu lebih baik daripada sendiri ?

Klik sini untuk mengetahui pilihan warna yang lain.

penulis blog cirgaro

 

Leave a comment

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

All comments are moderated before being published.

Read more

kurta lelaki moden 2018
baju raya 2018

Beli online Baju Raya - Kurta King Cirgaro

Keistimewaan khas fabric Hybrita (seperti Kurta King yang terdahulu) dikekalkan dan diperbaharui.  kami tampil dengan rekaan fabrik khas dengan rekaan corak geometric yang hanya Nampak bila tengo...

Read more
baju melayu moden
Baju Raya

Kurta Lelaki Cirgaro 2019 – Pilihan yang tepat untuk semua.

Tetapi takkan baju pun nak ada review yang mendalam ? Baju je kot. Ini merupakan kesilapan dimana user / penguna itu sendiri menolak review yang bersifat mendidik penguna mengenai kualiti sesuatu ...

Read more